Det här är jag!

Snabbfakta:

Smeknamn: Har inget, vissa kallar mig Semlan har även kallats “Fröken E”.

Född: 09-02-1997

Bor: Hässelby, Stockholm

Utbildning: Högsta färdiga utbildningen är 3-årigt gymnasiestudier. Inriktning estetisk, teater.

Känner mig också hemma: Hos min kompis Camilla, på landet (Hjortnäs, Dalarna) och på scen.

Bästa feelgood film?: Rock of ages! Blir alltid glad av den!

Äter helst: Allt som är gott! 😛

Min hemliga talang är…: Skulle vilja påstå min klumpighet

Det flesta vet inte att jag…: Dansar bugg, älskar det!

Bästa julklappen 2016: Om jag inte fick välja på att jag kom in på franskakursen…Ett pennskrin av min lilla kusin Tom. Han gav bort sitt eget med syrrans pennor och sudd i. Det bästa var den använda pennvässaren! ❤

Lyssnar jag på: Det mesta, älskar Spotifys listor! ❤ “Lungt & skönt” är en favorit.

Drömresemål: Hawaii och Nya Zeeland

 

 

 

 

2 thoughts on “Det här är jag!

Leave a Reply

