Flygplan check

Bildresultat för flygplan tecknat

Hej!

Då har jag bokat flyg! 😀 Jag åker ifrån Sverige kl. 8 -> Nice och är framme vid kl. 11. 😀

Då börjar äventyret på riktigt! Hemresan känns onödig att boka nu, vem vet vad tiden förespråkar. 😉

Jag är lite spänd på mitt äventyr som börjar snart! Jag har börjat titta på serier dubbade på franska (för inget illa menat men amerikanska serier är lite bättre än hittills de franska jag sett) och göra enklare grammatikövningar för att börja få fram de få franskakunskaperna inom mig. 😀

Ska bli skönt att jobba 2 veckor med start imorgon! Jag går runt och tänker alldeles för mycket nu när jag bara är hemma. Min hjärna känns lite lagom överarbetad. Så nu ska den få 8h “semester” varje vardag, förhoppningsvis. 🙂

Det var inte mycket mer än såhär jag hade att berätta, ha det gött!

//Emma

Bildresultat för karta nice

Leave a Reply

