MINDRE ÄN EN VECKA KVAR!

img_20170122_212855_149

Hej!

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag sätter mig på flygplanet med destination Nice. 😀

Det är med skräckblandad förtjusning som jag skriver detta ^^.  Det är inte så att jag är redo att åka imorgon… Har inte packat än, men skrivit en packlista. Det är väl det och skriva ut lite försäkringspapper som ska med och kolla upp karta mer exakt vart jag ska bo. Det känns i alla fall skönt att en av dem jag ska bo med också flyger med samma plan som jag, förhoppningsvis har hon mer koll än jag på Nice. 🙂

Annars är jag väl hyfsat redo för mitt 4 månaders äventyr! Har bara lite personer att träffa innan jag kan lämna detta land. Men annars håller mig inte så mycket mig kvar längre. För varje dag blir jag mer och mer redo och insikten är dock inte 100% än. Tror fortfarande att mindre än en vecka är LÅNG TID kvar! Men chocken kommer nog på fredag kväll när jag ska ha tjejmiddag med några utav mina närmaste vänner. Eller på lördag kväll, sista natten i sin egen säng på länge…

/Emma

scared3

Leave a Reply

