Packat och klart!

Hej!
Nu har jag packat och packat och packat…Pff…
Brukar inte ha så här svårt att packa, men usch! Att tänka 4 månader går inte! Då ska HELA garderoben med. Men att tänka 2 veckor känns också lite fel… Har i alla fall fått ned min första packning REJÄLT! Även om vågen hemma visar under 20 kg och under 10 kg på handbagaget är jag lite lätt OROLIG för Arlandas våg… Men det ska väl gå vägen!
Annars har jag troligtvis med mig alldeles för mycket ändå, men det är svårt när man är en “bra att ha”-person. Har därför rådfrågat mina kära kompisar under dagen.
Men känslan i kroppen just nu när jag sitter här med mitt te och en bit chokladtomte är ganska behaglig. Det är som att det börjar spridda sig ett lugn som tidigare mest bestod av stress inför saker som skulle fixas. Även om jag kanske borde oroa mig för hur jag ska ta mig ifrån flygplatsen till lägenheten imorgon är det som att det ändå får bli morgondagens bekymmer.
Jag kanske förlitar mig lite för mycket på min rumskamrat… Men det återstår och se.

Nej nu ska jag fixa Skype åt pappa och sen är det väl dags att sova lite så är jag nog redo för morgondagen.

/Emma

Leave a Reply

