Grå lätta moln

 

Hej!

Idag har vädret varit riktigt gråmulet och det regna i fm. Men det var ganska mysigt! Som Patrik sa idag på vägen hem ifrån skolan “det känns som vardag nu när det är grått.”. Jag kan nog hålla med, det är lite mer Sverigekänsla när man kan gå i jacka utan att behöva fundera på om du ska ta av den. Det är ganska härligt med lite mellan-väder. Jag var ju ändå helt torr när jag kom hem, så regnet var inte något som störde mig.

Ikväll invigde vi vår nya spis. ❤ Jag, Cornelia och Patrik åt en vegetarisk version på carbonara. MUMS! Det var en hit att ha i rökt ost, då saknar man inte baconen. :p

Kvällen avslutas med läsning med min nya filt i soffan. ❤ Jag köpte en filt efter skolan, så nu är jag beredd inför lördagens regn. 🙂

Har inte så mycket mer att berätta. Var verkligen en ganska vanlig vardag idag. Förutom palmerna då 😉

DSC_0447

(Patrik som ska försöka sätta fast skydden för fönsterna.)

//Emma

Leave a Reply

